SaD AnGeL
اهلا وسهلا بك عزيزى الزائر اذا كنت مسجل لدينا من قبل فتفضل بتسجيل الدخول او تفضل بالتسجيل
SaD AnGeL
اهلا وسهلا بك عزيزى الزائر اذا كنت مسجل لدينا من قبل فتفضل بتسجيل الدخول او تفضل بالتسجيل
SaD AnGeL
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

SaD AnGeL

منتديات عامه

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
المواضيع الأخيرة
» صفحتنا على الفيس بوك
شوية نكت للترفيه Emptyالجمعة يونيو 06, 2014 7:25 pm من طرف Hamsa

» سجل حضورك اليومى بالشهادتين
شوية نكت للترفيه Emptyالأربعاء أغسطس 10, 2011 1:27 pm من طرف هاني ابوماضي

» سجلوا حضوركم بالصلاه على النبى صلى الله عليه وسلم
شوية نكت للترفيه Emptyالخميس يناير 27, 2011 8:08 am من طرف دودو

» كنت إهتمامي ورغبتي .., والحين دوري أهملك !!
شوية نكت للترفيه Emptyالإثنين يناير 24, 2011 2:20 pm من طرف Hamsa

» Figure 8 Bandage
شوية نكت للترفيه Emptyالإثنين يناير 24, 2011 2:18 pm من طرف Hamsa

» كــــــرهتك خلاص صدقني..بدون أسباب تجرحني....!!!!
شوية نكت للترفيه Emptyالإثنين يناير 17, 2011 10:30 am من طرف Remas

» Recurrent Fold Bandage
شوية نكت للترفيه Emptyالثلاثاء يناير 04, 2011 8:16 pm من طرف Hamsa

» Reverse Spiral Bandage
شوية نكت للترفيه Emptyالثلاثاء يناير 04, 2011 8:15 pm من طرف Hamsa

» Circular Bandage
شوية نكت للترفيه Emptyالأحد يناير 02, 2011 10:09 pm من طرف Hamsa

التبادل الاعلاني
pubarab
احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 38 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو أحمد فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 910 مساهمة في هذا المنتدى في 334 موضوع
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
ازرار التصفُّح
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
Hamsa
شوية نكت للترفيه I_vote_rcapشوية نكت للترفيه I_voting_barشوية نكت للترفيه I_vote_lcap 
BoSSY
شوية نكت للترفيه I_vote_rcapشوية نكت للترفيه I_voting_barشوية نكت للترفيه I_vote_lcap 
Shaza
Remas
ahlawaya
أبـےولينےا
yoyo
رومانسية بأحضان القمر
cinderella
♥♥أنا التي♥♥
برامج تهمك

الزائرين
شوية نكت للترفيه Pageviews=1

شوية نكت للترفيه

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
????
زائر

شوية نكت للترفيه Empty
مُساهمةموضوع: شوية نكت للترفيه   شوية نكت للترفيه Emptyالأربعاء نوفمبر 10, 2010 2:27 am

نكت مصريه جاامده خش ومش هتندم
كان في عمال بيكملوا بناء كنيسة ف وهما بيشتغلوا بيقولوا اغنيتهم المعروفة
هيله هيله صلى ع النبى فعدى القسيس وقالهم يا جماعة راعوا انكو بتبنوا كنيسة فقالوا عندك حق واسفين وغيروا الاغنيه خلوها هيله هيله بص ع الحيطة
وكانوا كتبوا ع الحيطه صلى ع النبى

أتنين مسلمين محمد و إبراهيم تايهين فى الصحرا وجعانين فجاه لقو دير إبراهيم قال لمحمد أنا هأقول لهم إني اسمي جرجس ومحمد قال له لا يا عم .. أنا هاقول اسمي محمد فسألهم القسيس عن الاسم فقال إبراهيم اسمي جرجس ومحمد قال اسمي محمد فقال القسيس احضرو الطعام لمحمدو قولوا لجرجس نحن اليوم صائمون

واحد قال لابنه روح ولعلى السيجاره من ولاعه نزل متلقاش ولاعات فطلع لابوه فابوه اله
ولعها من كبريت نزل متلقاش كبريت فطلع لابوه قله متلقتش كبريت اقه انت فقر اطفى الشمعه الى جنبك ونام

ليه مدرس الانجليزى بيخش الفصل بقلمين؟؟؟؟ علشان واحد يكتب بيه و التانى يكتب سى

سئلوا صعيدى : ليه جتلت أبوك
الصعيدى : كانوا عاملين رحلة للأيتام , كنت عايز اروحها
المحققين : طب ليه جتلت عمك ؟
الصعيدى : كنت عايز ابن عمى يسافر معايا
المحققين : طب ليه كنت عايز تنتحر
الصعيدى : أصلهم لغوا الرحلة

مرة واحد حب... كلته الفراخ

لتلميذ : بحبك يا أبله و عاوز أجوزك... المدرسه: بس أنا مبحبش الأولاد‎

الصغيرين... التلميذ: وأنا مش مستعجل على الأولاد

مرة إتنين مساطيل راكبين عربية فواحد قال للتانى : حاسب قدامك شجرة فالتانى مردش عليه فعلى صوته شوية : قدامك شجرة برضه مردش عليه فقاله : حاسب قداااامك شجرررر .. طاخ خبطوا فى الشجرة فطلع من العربية و قاله .. مش قلتلك قدامك شجرة ؟؟؟ فالتانى رد عليه : و أنا أعملك إيه مش إنت إلى سايق ؟؟؟

هل تعرف من هو اوفي مخلوق؟ نملة مات زوجها الفيل وقعدت طول حياتها تدفن فيه

واحد معدى لقى ناس بتهيص قوى قالولهم فية ايه
قالوله فى واحد بلدياتنا عايز ينط من سطح العمارة
قالهم خلاص انا طالعلة...
طلعلة وقاله عايز تنتحر لية...
بلدياتنا قاله اصل انا غبى وكل الناس بتقول علي غبى
راح الراجل قايله هاقولك فزوره لو حلتها ماتبقاش غبى
حاجة اسمها زى شكلها
بلدياتنا : ماخبرش
الراجل:البيضة.. اقولك واحدة تانية
حاجتين اسمهم زى شكلهم
بلدياتنا :ماخبرش
الراجل: بيضتين. اقولك واحدة تانية بسيطه و سهله
حاجة كبيرة وسودة وبتجيب لبن واسمها جموسة
بلدياتنا 3 بيضات
راح الراجل ماسكه وراميه

واحد باشا الزمن دار عليه وافتقر حب يشتغل اشتغل بتاع فجل وجرجير
وقف فى السوق وهو لابس الطربوش وبيقول فجل يا حوش جرجير يا كلاب

واحد دخل مجمع استهلاكى وسأل عن الفراخ فساله الموظف عايز فراخ صاحيه ولاّ مدبوحه؟؟ قال مدبوحه ، قال له اطلع الدور الثانى.......طلع وسأل عن الفراخ المدبوحه فقال الموظف عايزها مقطعة ولاّ صحيحة ؟؟ فقال له مقطعه ، قال له اطلع الدور الثالث ..... وقابل موظف اخر وسأله عن الفراخ المدبوحة ومقطعه فقال له عايزها متكيسة ولاّ لأ ؟؟ قال له متكيسة فقال له اطلع الدور الرابع .....طلع الدور الرابع وقابل موظف اخر وقال له عايز فراخ مدبوحة ومقطعه ومكيسة فرد الموظف وقال له مافيش فراخ بس ايه رأيك فى النظام

نساء العالم اتحدن وقررن انهم مش هيعملوا أي حاجة من واجبات البيت.... وبعد اسبوع اتقابلوا
عشان يعرفوا النتايج
الزوجة الفرنسية: انا قلت لجوزي ميشيل انا مش هعمل حاجة في البيت الاسبوع ده كله
وقالت أول يوم ما شفتش حاجة وتاني يوم ما شفتش حاجة وتالت يوم بدأ يغسل ويمسح وقالي انتي بتتعبي خالص يا مراتي يا حبيبتي
الزوجة الانجليزية: انا قلت لجوزي انا مش هعمل حاجة خالص في البيت الاسبوع ده اول يوم ما شفتش حاجة... تاني يوم بدأ يعمل الاكل تالت يوم غدانى وعشانى بره
الزوجة المصرية: انا قلت لابو العيال انا مش هعمل حاجة في البيت الاسبوع ده اول يوم ما شفتش حاجة تاني يوم ما شفتش حاجة... ثالت يوم ابتديت أشوف شوية بعيني الشمال

اتنين مساطيل واحد سأل التاني هو النهارده السبت و لا الحد ؟؟ قاله
الاتنين قاله ماشاء الله هما بقو سوا

ابو العربي راح ع القهوة
قال لهم مش تباركوا لي مش انا خطبت البت سعااااااااااد
واحدرد علية وقال له يا راجل سيبك منها دي ماشية مع نص شباب بورسعيد
ابو العربي قال له يا راجل وهيا بورسعيد كلها أد اي

ندل اتصل على الإذاعة (الراديو) وطلب أغنية بابا فين وأهداها للأيتام

محشش جاب ولد بعد سبع بنات راح
سماه بدري

واحد بيقول لمراته تصدقى جارنا بيقول انه خان مراته مع ستات العمارة كلهم الا واحدة بس؟ قالت له اكيد الولية الرخمة اللى فى الدور الرابع

مرة واحدة صحت من النوم الفجر ملقتش جوزها جنبها.. لبست الروب وقعدت تدور عليه لقته قاعد فى المطبخ وحاطط فنجان قهوه قدامه ومستغرق فى التفكير لاحظت دموع نازلة من عينيه سألته ايه الموضوع ؟ قاعد لوحدك ليه فى نص الليل؟؟؟
قالها فاكرة لما اتواعدنا من عشرين سنة ؟؟؟ قالتله اه فاكرة قالها: فاكرة لما شافنا أبوكي واحنا في العربية؟؟؟ قالتله: آه فاكرة قالها: فاكرة لما حط مسدسه في وشي وقالي يا تتجوزها يا اسجنك عشرين سنة؟؟؟ قالتله: آه فاكرة
نزلت الدموع من عينه وقالها: لو كنت دخلت السجن كنت خرجت النهاردة

واحد بلديتنا رجع بيته لقى مراته فى السرير مع أثنين .. صرخ وهاج مراتى بتخونى ... بسرع رد عليه شاب منهم احنا الكاميرا الخفية لو مش عايز تذيع قول ما تذيعشى ... رد بلديتنا لأ ذيع خللى الناس تنبسط

اثنين مساطيل
الاول : ولع الراديو
الثاني : ماعييش كبريت
الاول : ولا ولاعه؟؟؟؟؟؟

واحد حرامي قرر يتوب سرق شريطين لعمرو خالد

الميكانيكي : الكاوتش ده ضرب ازاي ؟؟
الراجل : دست على ازازه
الميكانيكي : وما شوفتهاش ازاي وهي بتلمع في الشمس
الراجل : ما هو الراجل الحمار كان حاطتها في جيبه

ليه السودانيين ايديهم بيضا من جوا ؟؟
عشان كانوا ساندين على الحيطة و هما بيرشوهم

مره كان في اتنين مساطيل قاعدين بيحششوا فا واحد بيقول للتاني انا شايفك اتنين فالتاني بيقولوا لا انا الي شايفك تلاته فقالوا الاول لا انا الي شايفك اتنين المهم قالوا خلاص احنا نروح لشيح المساطيل فقال خلاص نروح لشيخ المساطيل فراحوا وعرضوا عليه المشكله. فقالهم خلاص اصحاب المشكله يقعدوا على جنب والباقي ده كولوا يروح

واحد بيقول لحبيبته (واحده ست ) يمكن مكنش غني .. ولا عندي عربية ولا فيلا ولا مزرعة ولا شركه ولا فلوس زي محسن صاحبي ولكني أعشقك واحبك .. فضمته ودمعت عيناها وقالت : إن كنت بتحبني بجد .....عرفني على محســـــن

في إثنين راحو مع بعض، رجع بعض وسابهم لوحدهم!

اثنين محششين .. قال الأول : بالي مشغول من امبارح.. فأجابه الثاني : يمكن حد رافع السماعة ..

مرة واحد وقف تاكسى
قاله : حدايق القبة
قاله حتضايقها ليه يا عم

الاول : الشارع ده بيروح علي فين؟ الثاني : الشارع ده طول عمره هنا لا بيروح ولا بيجي!

كان يامكان كان فى مرة بطة البطة دى كانت بتروح عند البقال تقولو عندك حلاوة يقولها
لاء...اليوم التانى عندك حلاوة يقولها لاء.....اليوم تالتت عندك حلاوة يقولها لاء فالبقال زهق بقى وقالها لو جيتى تانى هدبس رجليكى بالمسامير فى الارض...فراحته بعدها تانى قالتلو عندك مسامير قالها لاء....قالتلو طب عندك حلاوة

فيه مدرس كل مايقول للولد قول "دجاجة"، يقول "دداده"، فزهق المدرس، وقال قل لأبوك يجي بكرة، فجه الأب فقال له المدرس اللي حصل، فقال الأب : ماهو ده اللي مدنني.

الاب : لو ضربت اختك مرة اخرى سأحرمك من العشاء، الابن : إذن ساضربها بعد العشاء.

مرة واحد وقع من الدرو العشر لقى اية؟ لقة مصرعة

Technical support
ahlawaya

انثى العذراء القرد
تاريخ الميلاد : 03/09/1992

شوية نكت للترفيه Empty
مُساهمةموضوع: رد: شوية نكت للترفيه   شوية نكت للترفيه Emptyالأربعاء نوفمبر 10, 2010 9:36 pm

هههههههههههههههههههه تسلم ايدك بجد تجنن
رومانسية بأحضان القمر
Admin
Admin
رومانسية بأحضان القمر

انثى الدلو الكلب
تاريخ الميلاد : 11/02/1994
العمل/الترفيه : اهـوي مذاكرتي..
المزاج : آخــــــــــر روقـان

شوية نكت للترفيه Empty
مُساهمةموضوع: رد: شوية نكت للترفيه   شوية نكت للترفيه Emptyالإثنين نوفمبر 22, 2010 9:54 pm

هههههههههههه
????
زائر

شوية نكت للترفيه Empty
مُساهمةموضوع: رد: شوية نكت للترفيه   شوية نكت للترفيه Emptyالإثنين نوفمبر 22, 2010 10:23 pm

ههههههههههههههههههههههههههه
رووووووووووعه

شوية نكت للترفيه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
»  اضحكوا انسوا النكد شوية